The Northface
Olympic Marketing
Master Agency

PyeongChang 2018の公式パートナーである
The North Faceはオリンピックを通じて、アウト
ドア業界のトップブランドであるというイメー
ジを強化及び冬のアウトドアの楽しみ方を消費
者に伝えるため、キャンペーンの戦略の樹立か
ら、IOC、POCOGとのコミュニケーション、承認
業務、販促物の企画と制作、そしてショーケー
スの実施などを担当しました。

We were tapped by The North Face to create an experience that extended its No.1 outdoor brand presence and to share the joys of winter outdoor activities to consumers through Olympic marketing activities. We provided campaign strategy, IOC/POCOG communication and approvals, giveaway planning & production, and pavilion activation.

オリンピックパークのショーケースの中では、最多訪問客(23万人)が訪問し、PyeongChang 2018のパートナーの中でもTOP(Top Of Mind)1位を取得しました。

The North Face showcase pavilion was the most visited site with over 230 thousand visitors, while the brand was ranked 1st amongnst Olympic sponsors regarding TOM measurement.

The Northface
Olympic Marketing
Master Agency

PyeongChang 2018の公式パートナーであるThe North Faceはオリンピッ
クを通じて、アウトドア業界のトップブランドであるというイメージ
を強化及び冬のアウトドアの楽しみ方を消費者に伝えるため、キャン
ペーンの戦略の樹立から、IOC、POCOGとのコミュニケーション、承認
業務、販促物の企画と制作、そしてショーケースの実施などを担当しました。

We were tapped by The North Face to create an experience that extended its No.1 outdoor brand presence and to share the joys of winter outdoor activities to consumers through Olympic marketing activities. We provided campaign strategy, IOC/POCOG communication and approvals, giveaway planning & production, and pavilion activation.

オリンピックパークのショーケースの中では、最多訪問客(23万人)が訪問し、PyeongChang 2018のパートナーの中でもTOP(Top Of Mind)1位を取得しました。

The North Face showcase pavilion was the most visited site with over 230 thousand visitors, while the brand was ranked 1st amongnst Olympic sponsors regarding TOM measurement.


support.jp@wagti.com

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